Egek ura (Up in the Air, 2009)

Azt hiszem, az az igazán jó film, ami, miután megnézted, nem tűnik el a fejedből. Később is emlékszel rá, hogy igen, ezt láttam, és jó film volt. Na, ez pont ilyen. Két napja néztem, de még mindig motoszkálnak a gondolatok, ezért úgy éreztem, írnom kell róla valamit. 


Egyébként érdekes, mert miközben néztem, akkor ezt annyira nem éreztem. Kicsit szenvedtem is a hosszú játékidő miatt, és biztos az is közrejátszott, hogy egyedül néztem. Tavaly összesen 4 filmet néztem egyedül. Nem vagyok hozzászokva, kicsit magányos tevékenységnek érzem, de elhatároztam, hogy a jövőben többet fogok egyedül nézni. Szerintem ennek hatására a filmes naplóm műfaji összetételében jelentős változás lesz, kíváncsi leszek. Na, de vissza a filmhez, kissé elkalandoztam. 

George Clooney-ért nem rajongok, de nem is ellenszenvezek vele, tulajdonképpen szimpatikus. Viszont Anna Kendrick jelenléte kicsit negatívan hatott esetemben a filmre, mert a Twilightban nem szerettem, ott utálatos szerepe volt.

Az alapötlet remek, és szerintem kihozták belőle a maximumot. Mozgalmas volt, végig lekötött, és meg is tudott lepni. A vége kicsit érdekes lett, valami másra számítottam.

2 megjegyzés:

  1. Én is megnéztem ma, nem volt rossz, az eleje jól indult, de végére kicsit nyomasztó és szomorú lett. Anna kicsit jelentéktelen külsejü, nem is ugrik be hogy játszott a Twilight-ban is. Vagy kit is játszott. A másik nő viszont kicsit irritáló volt a felvarrt arcával. Szóval egyik női szereplő sem volt szimpatikus számomra.
    Van benne minden műfajból, összetett alkotás.
    Egyszer nézhető.

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszett. George Clooney-val kapcsolatban ugyanaz a véleményem. Nagyon illik hozzá ez a szerep és ez nagyon nagy + a filmben.

    VálaszTörlés