Dexter 4. évad

Az előbb fejeztem be. Nem véletlenül ez az egyik jelenleg futó legjobb sorozat. Fordulatos, merész és kiszámíthatatlan. (Utóbbit nem biztos, hogy mindenki így látja. Én nem szoktam előre tudni, hogy mi fog történni.)

Jobban tetszett az előző évadnál. Eleve a központi sztori is jobban tetszett, emiatt is lehet. Remekül kezdett, de annak ellenére, hogy a cliffhangert a részek végén mindig megkaptuk, a folytatásban kicsit visszább vett a sorozat. Ettől csak még nagyobbat ütött a vége. Nagyon szépen fel volt építve az egész, ahogy azt már megszokhattuk.


A folytatásban spoilerek lesznek, csak az kattintson, aki már látta az eddigi összes részt.

A rohadék Hármas... Sorozatszereplőt én még nem utáltam így. Beteg állat. A lánya végig idegesített, de amikor kiderült, hogy ő lőtte le Debet és Lundyt... Pedig úgy örültem, amikor Lundy visszajött. Persze Antont meg sajnáltam, ráadásul, most nem maradt egy eyecandy sem.

Jaj, szegény Rita! Nem hiszem el. De most tényleg? Kicsit reménykedem, hogy hátha mégsem. De úgysem. Ez szörnyű.:( És Deb... vele egyfolytában csak rossz dolgok történnek.:(

Pedig a vége felé már azon gondolkodtam, hogy Dexternek hogy fog majd menni a nem gyilkolás. Hát így szerintem sehogy. Vagy ki tudja. Mindenesetre fel kell nevelnie egy (vagy három?) gyereket. Nem hiszem, hogy kitudódik (ennél jobban) Dexter múltja. Azt, hogy sorozatgyilkos, nem fogja elmondani senkinek, azzal veszélybe sodorná az illetőt, mert ha egyszer lebukik, akkor az is bajban lesz, aki tudott róla. Különben már olyan gondolatok jártak a fejemben, hogy vajon mi lesz a sorozat vége? Elkapják? Meghal? Az is érdekelne, hogy Rita a könyvekben is meghal-e, még az is lehet, hogy tovább olvasom. Az első könyv kicsit béna volt, így nem sok kedvem van hozzá, de majd meglátom. Messze van még a következő évad.

1 megjegyzés:

  1. Spoiler:
    Hát én is kiakadtam a végén!:( Reménykedek én is hogy valami lesz, és mégse hal meg, lehet hogy ezt csak képzeli,vagy valami...
    Nagyon izgalmas végig az egész évad. Remélem még lesz több évad is, mert nagyon szeretem.

    VálaszTörlés