The Originals - 1. évad

A VD a szezonban elég bénára sikeredett, leragadtam a 7. résznél, úgyhogy pláne szerencse, hogy Klausék sokkal szórakoztatóbb évadot hoztak. Nem friss egyáltalán az élmény, mert vagy egy hónapja biztos befejeztem már, de szerettem volna neki egy bejegyzést. Lehet lesz spoiler, most nem fogok figyelni rá.


A mellékszereplők közül a legtöbben teljesen hidegen hagytak, például a boszorkányok vagy a vége felé a farkasok. Esetleg Thierry sorsa érdekelt valamennyire, de az meg már mindegy, ez annyira jellemző nálam újabban, minden sorozatban kimúlnak a kedvenceim.

Az egész sorozatot Klaus vitte el a vállán, ami nem meglepő, tekintve, hogy Joseph Morgan játéka és az általa életre keltett karakter mennyire jól működik a képernyőn. Mellette nem szégyenkezhet Elijah sem, és megjegyezném, hogy Daniel Gillies külsejét előnyére változtatták, sokkal "fiatalosabb" lett. Az új főbb szereplő Marcel lett, és így a végére azt hiszem, megkedveltem, de lehet a személyiségénél jobban bírom a szeménél azt az ívet, olyan különleges.



Az évad első fele remek volt, aztán történt egy törés Rebekah távozásánál. Remélem, orvosolják a következő évadban, különben baj lesz.:(

Tök szerettem a New Orleans hangulatához passzoló zenéket benne, mindig fel akartam kutatni valami soundtrack félét, de folyton elmaradt.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése