Őszi sorozatok, amiket passzolok

Néhány pilot epizódba már belenéztem, amik alapján eléggé nem jó a felhozatal, meg kellett állapítanom.:/ A képesek azért még nem estek ki teljesen.

Reign: ezt néztem utoljára, borzalom. Hozzátartozik, hogy nem is akartam szeretni, úgyhogy ez van. 14 percet néztem belőle amúgy.

Witches of East End: végülis nem olyan rossz, csak olyan kis gagyi. Még fontolgatom a folytatást.



Hostages: tűrhető volt, csak valahogy mégsem akarom nézni a második részt.

Brooklyn Nine-Nine: szörnyű.

Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D: kikapcsoltam a második rész közepén, engem ez marhára nem érdekel.:/

Sleepy Hollow: nem volt olyan rossz, viszont akkor is, szerintem inkább kihagyom.

The Tomorrow People: Őszintén, nem nagy szám, de a többihez képest fantasztikus.





1 megjegyzés:

  1. SHIELD-et sztem én is passzolom, nem jött be nekem se. Többit nem néztem amikről írtál, viszont Dowton Abbey, Once upon a time és OUAT - Wonderland nagyon tetszik :D

    VálaszTörlés