Rizzoli & Isles 1x01

A nyomozós sorozatokkal nem vagyok barátságban, mostanában mégis egyre többe kezdek bele. Ezáltal rájöttem, hogy még ha az első rész jó is, akkor a többi sokszor már csak középszerű vagy unalmas. Úgyhogy vigyázok velük, mert azt vallom, a pilot csak a beetetés.:) Itt is az áll fenn, az első rész eléggé megfogott, de ez nem számít semmit, amíg nem láttam még legalább egy vagy két epizódot. Ha azok is lekötnek, akkor már lehet benne valami, amitől működik a dolog.


Elég bátor kezdésnek nevezném, mert rögtön egy veszélyes és beteg sorozatgyilkost kapunk, aki pályázik a főszereplőre. Általában ilyen korán még nem sikerül kellőképp megszerettetni a szereplőket a nézővel, és a személyes támadásokat inkább később szokták bedobni, talán pont ezért. Ebben az esetben viszont szerintem könnyedén megkedveljük a főhőst, néhány perc is elég volt, így megfelelően hatott az eset. Amikor ilyen aberrált embereket mutatnak, sőt, ez még gyengusz is volt a nagyon megrázóakhoz képest, elgondolkodom, hogy biztos akarok-e én Gyilkos elméket nézni, mert az állítólag sokkal durvább. Nem hiszem, hogy bírnám, de azért egyszer megpróbálkoznék azzal a sorozattal is.

Jobbára Angie Harmon miatt vártam, mert szerettem a Women's Murder Clubban. A másik főszereplő Sasha Alexander, az NCIS-es múltjával hidegen hagy, viszont itt szimpatikus volt. Továbbá látható volt benne Billy Burke, akire mostanában sokan Charlie Swanként emlékezhetnek a Twilightból.

Egyébként könyv szolgáltatta az alapot, Tess Gerritsen műve magyarul is megjelent A tanítvány címmel. A borítóra kattintva bejön a bookline oldala, ahol a tartalom spoileres lehet azoknak, akik még nem látták az első részt, úgyhogy csak óvatosan.

1 megjegyzés:

  1. Amit linkeltem, az a második rész, ez az első:
    http://bookline.hu/product/home!execute.action?id=78351&type=22&_v=Gerritsen_Tess_A_sebesz
    és most fog megjelenni a 3.
    http://bookline.hu/product/home!execute.action?id=88031&type=22&_v=Gerritsen_Tess_A_bunos

    szóval ez egy könyvsorozat..

    VálaszTörlés