Alias 3. évad

Máris elérkezett volna oda, ahova előbb-utóbb minden sorozat kisebb-nagyobb mértékben? Ez az évad nem volt az igazi már a végén. Unalmas és kezd túl valószerűtlen lenni. 


Jöttek új szereplők, az egyik még oké, sőt, izgalmas volt, hogy mikor derül ki róla a dolog. Mialatt kezdtek egyre jobban belemerülni a Rambaldi baromságba, szépen felvezették a másik új szereplő érkezését, amivel még meg is békélnék, ha nem lenne ilyen hülye jövendölés meg zöld lötyik közé fonva. Emiatt remélem, Nadia hamarosan eltűnik ezzel az egésszel együtt, de inkább nem akarom tudni, hogy így lesz-e. Bár már anélkül is elment a kedvem a 4. évadtól.

5 megjegyzés:

  1. Milyen távolinak tűnik már az az idő, mikor ezt láttam. Nekem tetszett a Rambaldi-rejtély :)))

    VálaszTörlés
  2. Nekem a végén már kezdett sok lenni :) elkezdtem a 4. évadot, jól indult.

    VálaszTörlés
  3. Hát igen, a 3. évadtól már nem volt régi önmaga a sorozat. Az 5.-et meg be kéne már fejeznem.

    VálaszTörlés
  4. A 3. évad közepétől volt érezhető a változás a legjobban.

    VálaszTörlés
  5. Igen, valamikor akkortájt vettem észre én is, nem is teljesen a végén.

    VálaszTörlés