Könyvespolc ezentúl a blogon

Arra gondoltam, hogy ha a filmes naplót úgyis vezetem, meg a sorozatokról is írok, ha épp úgy esik a lépés (mison viszont mindent bejelölök), akkor miért ne legyen a könyvekről is egy polcom a saját birodalmamban. Szóval csináltam. Ez az idei, már pakolgattam is rá, tiszta szerencse, hogy mivel saját gyártmány, nem csak könyveket tehetek rá:). Így nekem személyesebb, és jobban tetszik, mint az eddigi rendszerezés, amit a könyvekhez használtam (bár kevésbé professzionális, de túlélem).

Minden idén olvasott könyv felkerül a polcra, a polc alatt pedig a könyvek címei is megtalálhatók (a szerzőjükkel együtt természetesen). Amihez tartozik külön bejegyzés, az linkkel ellátott, amiről nem írtam bővebben, arról esetleg pár szóban megemlékezem a szerző-cím páros mellett.

A tavalyi polc folyamatban van, és majd a 2009-es olvasmányaimat is szeretném hasonlóan archiválni a blogon.

4 megjegyzés: