Pasta

Ez volt a másik a dorama, amit elkezdtem nézni, a maga 20 részével picivel nagyobb falat volt, mint a Descendants of the Sun. Viszont könnyen csúszott. :)


A La Sfera nevű étterem mindennapjait mutatja be a sorozat, melyben központi szerepet kapnak a konyhai dolgozók. Seo Yoo Kyung (Gong Hyo Jin) már 3 éve vár arra, hogy szakács pozícióba kerüljön, és amikor ez végre megtörténik, a konyhafőnököt lecserélik (a korábbi kicsit többet "sikkasztott", mint kellett volna), amivel nem lenne különösebb gond, ha az új séfnek nem az lenne az első rendelkezése, hogy nem dolgozik nőkkel a konyhában. Seo Yoo Kyung azonban kitartóbban ragaszkodik az állásához, mint azt gondolnánk.:) Érdekes lány egyébként, olyan kis nyomi életképtelen vagy nem tudom, de aranyos és egyáltalán nem rosszindulatú.

Ez egy alapjaiban vidám, bájos, kis könnyed sorozat, nem kell rajta sokat gondolkodni, ettől függetlenül én törpöltem a szerelmi szálakon és találgattam, hogy vajon milyen lezárást fog kapni a sztori valamennyi része, szereplője. Sok kérdőjellel indult nálam Choi Hyun Wook (Lee Sun Gyun), a Főnök, és idővel mindenre meglesz a válasz. Nála még érdekesebb karakternek találtam Kim Sant (Alex Chu), ő volt a kedvencem. Utánanéztem a munkásságának, és megtudtam, hogy zenész is, de sajna a stílusa nem az én világom. Néhány dala: itt, itt és itt.


Olyan kis rózsaszín vattacukor az egész, többször nem tűnt életszerűnek, a nagy együttjárást/kapcsolatot pedig nehezen tudtam komolyan venni, mert az arcrapuszi volt a legnagyobb fizikai dolog, ez még a DotS-nál is kevesebb, és az a legfurább, hogy enélkül is teljesen jól működik a sorozat. Tényleg nincs feltétlenül szükség ilyesfajta jelenetekre, szórakoztató párbeszédek kellenek, szerethető szereplők, néha kis csavar, összekapások, legalábbis ebben ez így elég volt. Gyakran mosolyt csalt az arcomra és maximálisan kikapcsolt, ráadásul még a fokhagymás-olívás tésztát is megismertem, ami valami fantasztikus.:)

Ui: Jellegzetes, volt benne a zene, jó volt hallani, amikor felcsendültek az egyes dalok.



1 megjegyzés:

  1. Ma vittem a munkahelyemre is egy adag fokhagymás-olivás tésztát. Egész gyorsan elkészül és kevés alapanyag kell hozzá, szóval nálam nagyon menő étel.

    A 12. résznél tartok, de nagyjából hátérzajként ment, közben tettem-vettem, takarítottam, néhány részletről lemaradtam, de így is érthető. Nekem a tulajdonos a kedvencem, szegény túl jó, hogy tetsszen a nőknek, vagy valami ilyesmi baja van, sajnálom.

    Már régóta úgy érzem, hogy ázsiai külsőm van, de mióta ezt elkezdtem nézni, koreainak tartom magam :) Azt hiszem, pont úgy nézek ki, mint Seo Yoo Kyung, csak világos hajjal, és én is ilyen kis nyomi vagyok, ezért vonzódom ehhez a sorozathoz :)

    VálaszTörlés