Tavalyi upfronts: folytatódik/befejezték

Csak, hogy tudjam, mi az, amit érdemes lehet pótolni (mert jellemzően amiket levettek a műsorról vagy nem lesz új évada, azokat nem szoktam nézni tovább, ha elmaradtam vele).

szerettem abbahagytam
nem lesz több rész talán pótolom

NBC

Ironside: eleve nem is érdekelt, nem is néztem.

Dracula: vártam, de talán a pilotot láttam csak, nem talált be.

The Blacklist: nem néztem, de lesz 2. évad

sitcomok:

The Michael J. Fox Show

Welcome to the Family


Sean Saves The World


midseason:

Crisis

Believe: nem néztem, addig halogattam, míg bejelentették, hogy nem lesz 2. évad, így már el sem kezdem.

Chicago PD: A Chicago Fire-rel is csúnya lemaradásban vagyok, úgyhogy még nem tudtam elkezdeni.

Crossbones: még nem került adásba.

The Night Shift:
szintén

About A Boy: lesz második évad (most már tényleg elolvasom a könyvet:D)

Undateable: bemutatásra vár.

The Family Guide helyett Growing Up Fisher

FOX:

Sleepy Hollow: az első részt néztem nagyjából, de nem volt kedvem folytatni.

Almost Human



sitcomok:

Brooklyn Nine-Nine: abbahagytam már az első részt is, hülyeség.


Enlisted:

Dads



midseason:


Rake:

Gang Related

Us & Them
: de előreláthatólag kasza

Surviving Jack

Murder Police

Wayward Pines: elhalasztották.

24: Live Another Day


ABC

Betrayal

Lucky 7

Once Upon A Time in Wonderland

Marvel’s Agents of SHIELD
: rajta vagyok a pótláson, már egy csomó Marvel filmet megnéztem!:)


sitcomok:

Super Fun Night

Trophy Wife


Back In The Game

The Goldbergs


midseason:

Mixology: nézem:)

Resurrection

Mind Games

Killer Women



CBS:

Hostages

sitcomok:

Mom

The Crazy Ones

We Are Men

The Millers


midseason:

Intelligence: nem vált be.


Reckless

Friends with Better Lives




CW:

Reign: elkezdtem nézni, de ez mi már? és akkor ezt folytatják, a HoD meg midseason, na hát hagyjuk. Majd még egy esélyt adok neki...

The Tomorrow People: jó pár részt láttam, de aztán lemaradtam, annyira nem fogott meg. nem fogom pótolni.

midseason:

The Originals: nézem, csak lemaradtam, bár közel sem annyira, mint a VD-vel.

Star-Crossed:
1-2 részt láttam, nem sajnálom, hogy nem lesz folytatás, pótolni pedig nem fogom.

The 100: kicsit lemaradva, de nézem, nem olyan rossz, de nem is rajongok érte.




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése