Kedvenceim 2013-ból

A cím egy kicsit sántít, mert nem tudok egyből kiemelni szinte semmit, ami kimondottan húú, ez de jó volt gondolatokat váltana ki. Nem vittem túlzásba se a filmeket, se a könyveket, de még a sorozatokat se. Ami egyébként erősen meglátszik a blogon. Idén leginkább a munka foglalt le, ez főként az év első felére volt jellemző. A jövő évet egészen máshogy tervezem, mert igazából kicsit megelégeltem a fentieket.

2013-ban 37 könyvet olvastam, 26 filmet néztem meg, és nagyjából 9 sorozat van, amire azt mondhatom, hogy többé-kevésbé rendszeresen nézem.

Kis listázás következik sok képpel.

Legemlékezetesebb könyvek:


Stephanie Perkins: Anna és a francia csók 
Monica Murphy: Heti csaj - One Week Girlfriend

Joss Stirling: Lélektársak - Sky  

Tammara Webber: Easy - Egyszeregy
 

E. L. James: A szürke ötven árnyalata 


A legnagyobb meglepetés, és egyben kellemes csalódás is a szürke (a részletekről jövőre).

A legnagyobb csalódás pedig az Egy különc srác feljegyzései.


Kedvenc sorozatok:


Az Arrow az aktuális nagy kedvenc, a Teen Wolf jó volt nyáron, bár nem annyira, mint a Camp, a Hart of Dixie-t hirtelen nagyon megszerettem, a Suits alap, a Walking Dead még mindig jó, az m2-nek pedig örök hála, amiért elkezdte adni a Táncakadémiát. A Hemlock Grove első évadát -érthetetlen okból- még nem sikerült befejeznem, viszont az eddigiekkel is meggyőzött.


Legjobb filmek:




Kedvenc színésznők:


Dena Kaplan (Dance Academy)
Willa Holland (Arrow)
Jaime King (HoD)
Rachel Bilson (HoD)
Emily Bett Rickards (Arrow)
Holland Roden (Teen Wolf)


Kedvenc színészek:



Colin Donnell (Arrow)
Colton Haynes (Arrow)
Wilson Bethel (HoD)
Norman Reedus (TWD)
Patrick J. Adams (Suits)
Landon Liboiron (Hemlock Grove)
Luke Mitchell (The Tomorrow People)

Jordan Rodrigues (Dance Academy)



Boldog Új Évet!:) 



3 megjegyzés:

  1. Én ezek közül csak a The Walking Dead, és a Suits-al vagyok úgy, hogy nagyon kedvenc :) Színésznőket egyiket se kedvelem, a színészek közül van egy kettő kedvencem nekem is..:)

    VálaszTörlés
  2. Ja, a filmek lemaradtak :Z, és a The Family
    Könyv: Zafírkék :)

    VálaszTörlés