Liebster award díj

Újabb blogos díj kering, amit én Dóritól kaptam, ezúton is köszönöm szépen.:)



A szabályok:

  • Jelöld meg azt a kedves bloggert, akitől a díjat kaptad. 
  • Válaszolj a neked feltett 10 kérdésre. 
  • Nevezz meg tíz embert, akinek szívesen továbbadnád ezt a díjat. 
  • Tegyél fel te is 10 kérdést, ami érdekel a díjazottakkal kapcsolatban. 
  • A tíz jelölted blogján jelezd, hogy díjat kaptak.

A kérdések-válaszok:

1. Amikor elkezdtél blogolni volt-e 'példaképed', aki miatt belevágtál?
Nem is tudom, szerintem nem, mert anno a sorozatok miatt kezdtem el, de nem konkrét példakép miatt, egyszerűen csak kevésnek éreztem, hogy a junkien kommentben nyilvánítsak véleményt, szerettem volna egy saját naplót.

2. Mi az a könyv, amit szerinted mindenkinek el kellene olvasnia?
Az időutazó felesége, annyira unalmas vagyok:D És az Éjszakai cirkusz, hogy ne mindig ugyanazt írjam.:)) De tényleg jó könyv mind a kettő.:)

3. Hol élnél a legszívesebben?
Fú, én Kaliforniában. Vagy Hawaii. Illetve olyan helyen, ahol nem szokott hideg lenni és van tenger. De ha már választani lehet, akkor Amerika.:) Egyébként, ha egyszer valami csoda folytán eljutnék oda, szerintem csalódás lenne, mert a valóság sosem az, amit a filmek mutatnak.:(

4. Van kedvenc magyar zenekarod, énekesed (ha igen ki, kik)?
Külföldi kedvencem sincs igazán, de az mégis előbb lenne, mert amúgy nem hallgatok magyar zenét.

5. Mi volt a legemlékezetesebb élményed a blogolással kapcsolatban?
Több volt, nem tudok kiemelni konkrét dolgot. Mikor érkezik egy kedves vélemény, komment, vagy egy kiadó keres meg és ajánl fel recenziót, minden ilyen pozitív visszajelzés nagyon jól esik.:)

6. Ekönyvolvasókról mi a véleményed?
Egyre jobban nyitok.:)

7. Szoktál idegen nyelven is olvasni?
Arra sajnos nem vagyok alkalmas.:(

8. Kedvenc könyvkiadód?
Könyvmolyképző, Athenaeum, talán az ő könyveik állnak hozzám általánosságban a legközelebb témában, stílusban, műfajban.

9. Melyik könyvre vágysz most a legjobban?
Most épp a SzjG Kalauz és a J. A. Redmerski - A soha határa.

10. Milyen filmet láttál legutoljára?
 I Give It a Year/Az a bizonyos első év (nem volt túl jó).


Továbbadom: Nima, Szilvamag, Dóri, Reea, Zsuzska.

Kérdéseim:
- Van olyan könyv, amit sokáig szerettél, netán kedvencnek is nevezted, ám egy idő után elmúlt a dolog? Ha igen, melyik?
- Kik a kedvenc férfi karaktereid könyvből, és miért ők?
- Kik a kedvenc férfi karaktereid filmsorozatból, és miért ők?
- Nagyváros vagy pici falu? Melyik inkább a Te világod?
- Milyen extrém sportot próbáltál már ki, vagy melyiket próbálnád ki?
- Sportolsz valamit hobbi szinten vagy akár versenyszerűen?
- Van háziállatod? Mi, hány éves, hogy hívják?
- Melyik most az a sorozat, amit a legszívesebben nézel?
- Van jogosítványod? Milyen sofőr vagy?
- Miről írnál most szívesen, de esetleg még nem kérdezték meg a játékban? Válaszold meg most, ha van ilyen.:)



3 megjegyzés:

  1. Szia! Köszi a válaszokat, ha nem gond itt válaszolok a kérdéseidre! :)

    - Van olyan könyv, amit sokáig szerettél, netán kedvencnek is nevezted, ám egy idő után elmúlt a dolog? Ha igen, melyik? -- A Twilight saga, amikor megjelentek a könyvek alig vártam, hogy olvashassam, de visszatekintve nem is értem mit ettem annyira rajta (filmekkel is ugyanígy vagyok) :)
    - Kik a kedvenc férfi karaktereid könyvből, és miért ők? -- Ron Weasley (humoros, kicsit esetlen, de szerethető), Sherlock Holmes... :)
    - Kik a kedvenc férfi karaktereid filmsorozatból, és miért ők? - Eric Northman (True Blood, ezt nem kell magyarázni :D), Doctor Who (David Tennant alakításában), Sherlock (Cumberbatch féle), és a legújabb kedvencem Finn (a My mad fat diaryból, jóképű srác játssza, ráadásul hasonlít egyik ismerősömre...)
    - Nagyváros vagy pici falu? Melyik inkább a Te világod? (nagyváros - falun megölne az unalom, most épp az az álmom, hogy felköltözzek Pestre két bnőmmel... :))
    - Milyen extrém sportot próbáltál már ki, vagy melyiket próbálnád ki? (még egyiket sem, de nem is vonzanak, félős vagyok :D)
    - Sportolsz valamit hobbi szinten vagy akár versenyszerűen? (nem, nem vagyok sportos alkat, de mostanában igyekszem tornázni minden nap, és van eredménye :))
    - Van háziállatod? Mi, hány éves, hogy hívják? (nincs)
    - Melyik most az a sorozat, amit a legszívesebben nézel? (mindig a legújabb kedvenc, nagy sorozatfan vagyok, mint Te! :))
    - Van jogosítványod? Milyen sofőr vagy? - van, kb 4 éve szereztem, szeretek vezetni, igaz ritkán kerülök volán elé. Rapszodikus vagyok, ahogy az oktatóm mondta, és szeretek gyorsabban menni, mint ahogy kéne! :)
    - Miről írnál most szívesen, de esetleg még nem kérdezték meg a játékban? Válaszold meg most, ha van ilyen.:) -most nem jut eszembe ilyen :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám! :))) Igyekszek válaszolni a kérdésekre!

    VálaszTörlés
  3. Köszi szépen a díjat. :) Nem számítottam rá, hogy ilyesmit kapok, úgyhogy ezzel feldobtad a napomat. :)
    Mivel nem tervezek külön bejegyzést írni erről, itt válaszolnék a kérdésekre.

    1. Van olyan könyv, amit sokáig szerettél, netán kedvencnek is nevezted, ám egy idő után elmúlt a dolog? Ha igen, melyik?
    Eddig még nem volt ilyen.
    2. Kik a kedvenc férfi karaktereid könyvből, és miért ők?
    Csavardi Samu (az önzetlensége miatt), Ron Weasley (szerethető figura)
    3. Kik a kedvenc férfi karaktereid filmsorozatból, és miért ők?
    Sherlock (mert lenyűgöz a zsenialitása), Raylan Givens (aki nézi a Justifiedot, annak nem kell részleteznem, hogy miért :) ), Birkhoff (a Nikita egyik legjobban kidolgozott karaktere, a szövegei pedig még a gyengébb epizódokat is feldobják)
    4. Nagyváros vagy pici falu? Melyik inkább a Te világod?
    Egyértelműen a nagyváros. Igaz, hogy a falusi élet nyugodtabbnak tűnik, de engem zavarna, ha állandóan figyelnének és rólam pletykálnának (akkor is, ha erre nem adnék okot).
    5. Milyen extrém sportot próbáltál már ki, vagy melyiket próbálnád ki?
    Sosem szerettem az extrém sportokat és nem is igazán vonzanak.
    6. Sportolsz valamit hobbi szinten vagy akár versenyszerűen?
    Versenyszerűen nem, hobbi szinten az úszás, a kerékpározás és a korcsolyázás a favorit.
    7. Van háziállatod? Mi, hány éves, hogy hívják?
    Egy 11 éves kis termetű kutya. Becknek hívják (öcsémék nevezték el így David Beckham után :D ).
    8. Melyik most az a sorozat, amit a legszívesebben nézel?
    Suits, Wilfred
    9. Van jogosítványod? Milyen sofőr vagy?
    Jó pár éve van, de csak ritkán vezetek. Nem vagyok túl gyors sofőr (de csigalassú sem :D ), nyugodtan és kényelmes tempóban szoktam vezetni.
    10. Miről írnál most szívesen, de esetleg még nem kérdezték meg a játékban? Válaszold meg most, ha van ilyen.:)
    Most nem jut ilyen az eszembe. :)

    VálaszTörlés