Hart of Dixie - 1-4. rész

Már az első részt is imádtam, de most inkább megvárom, hogy mi kap azonnal kaszát, nem volt kedvem csak pilotokról írni, hátha ott fog később árválkodni magában egy bejegyzés, ha leveszik a műsorról.

Szóval nagyon tetszett az első rész, ujjongtam, hogy van egy új sorozatom, ám a folytatás nem lett annyira telitalálat, mint a kezdés. Azért még így is bőven jó.


Rachel Bilson (The O.C.) új sorozatáról van szó, ha valakinek eddig kimaradt volna, és a CW szokatlan módon egy orvosos sorozattal jelentkezett idén. Ettől egy kicsit tartottam, mi érdekeset lehet még mutatni a témában, majdnem nyomozós kaliber, csak az alapból nulla érdeklődéssel indulna nálam. Viszont itt nem is az orvososdi a fő szál, attól függetlenül, hogy azért folyton jelen van. Mert képzeljétek el, hogy szegény lány (név szerint Zoe - még a neve is <3) New Yorkból egy olyan kisvárosba (Bluebell amúgy nem létezik, de Alabama szerencsére igen;) kerül akaratán kívül, ahol senki nem látja szívesen, és nem fogadja be a közösség. Azért pár barát mégis akad szerencsére, de ahhoz, hogy vihesse a rendelőt, páciensek is kellenének, azok viszont nincsenek, mert mindenki a gonosz másik orvoshoz jár, akinek van egy gonosz hülye lánya is, és... áá, én már úgy kiakadtam, mert annyira sajnálom, szörnyű látni, hogy hiába igyekszik, nem fogadják be. A helyében már rég otthagytam volna az egyébként tök hangulatos és szeretnivaló városkát a krokodillal meg a valakinek biztos tetsző szomszéddal együtt (már kezdem megszokni, hogy a csatorna sorozatainál csak szép lányokat tudnak szerződtetni, helyes fiúkat alig), csak hát van egy, illetve kettő fontos tényező, amiket nem árultam el.

Hát most így állok ezzel a sorozattal.


Ja, és van főcíme, ami manapság nagy dolog. Mini, de tetszik:



2 megjegyzés:

  1. Én is imádom! De nekem tetszik a szomszéd fiú is :P

    VálaszTörlés
  2. én mostanra úgy vagyok vele, hogy inkább csak elnézegetem a sorozatot, de jól esik nézni.:)
    hát az egyszer biztos, hogy a színésztársai közül ebben a sorozatban kiemelkedik.:D nekem ő valahogy akkor sem tetszik, de tudod, a szerepe azért dob rajta.:)

    VálaszTörlés