The L Word 2. évad

Az első évadról itt írtam. Még mindig jó a sorozat, bár most volt több dolog, ami nem nyerte el a tetszésem. A főcím viszont tök jó.


Kattints a folytatáshoz, ami spoileres lesz.


Shane-t csak kedvelni lehet. Kicsit olyan, mint a QaF Brian-je.

Jenny ebben az évadban teljesen az írásra koncentrált. Furcsaságokat csinált, és kicsit belehülyült.


Mark akár aranyos is lehetne, de a bekamerázást azért mégsem kellett volna. Tudtam, hogy valami lesz, de Jennyre gondoltam, Shane eszembe sem jutott. A haverját pedig sosem szerettem, hülye szarházi.

Dana nekem valahogy olyan izé... nem szimpi a feje.

Alice olyan hülye, de azért szeretem.:)

Bette és Tina kapcsolata egy idő után már nem tudott érdekelni. Most ők voltak a központi téma a szakítás miatt.

Egyelőre ennyi elég volt az L-ből, most megint várok, míg elkezdem a következő évadot.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése