Filmes naplóm 2009 (freeblogról)

2009. január 2.   -   4 komment

írta: sajtosrolo


Nekem is kedvem támadt hozzá, bár nem vagyok nagy filmes. Vagyis eddig nem láttam túl sokat, de majd most! Pontosabban idén, mert elhatároztam, hogy ezentúl több filmet fogok nézni.

2009. január
A Testvériség (The Covenant, 2006) - Elég régóta kíváncsi voltam rá. Ezt néztem idén először. Nem volt rossz választás. Először csak a szereplők miatt érdekelt, ez azt hiszem nem meglepő tőlem. Chase Crawford (GoGi), Kyle Schmid (Blood Ties), játszanak benne. Vannak még ismert színészek, pl. Taylor Kitsch is a FLN-ból.
Sasszem (Eagle Eye, 2008) - Egyszer meg lehetett nézni, egy kicsit többet vártam tőle a trailer után. Nem értem, miért erőltetik mostanában ezt a Shia LaBeouf-ot.
Üzenet a palackban (Message in a Bottle, 1999)
Veszélyes Bangkok (Bangkok Dangerous, 2008) - Hiába na, Nicolas Cage-nek is lehet rossz filmje.
Spíler (RocknRolla, 2008) - Nem volt rossz, annyira.
Streetdance - Step Up 2. (Step Up 2: The Streets, 2008) - Egy újabb táncos film, könnyen felejthető. A zenék sem voltak valami jók, 1-2 számra figyeltem csak fel. + választhattak volna szebb főszereplő csajt is. Úgyhogy a kedvenc változatlanul a Save the Last Dance (meg persze a DD, de az alap).
A sztárkivetett (Love Wrecked, 2005) - A Narancsvidékes fiú (Chris Carmack) a főszereplő, és Amanda Bynes, akinek a feje idegesít kicsit. A film meg... így utólag, végülis kikapcsolt a zombis állapotomban.
Slumdog Millionaire (2008) - Végre egy jó film.
A csajok háborúja (Bride Wars, 2009) - Szeretem az ilyen típusú filmeket. Anne Hathaway-t nem annyira, Kate Hudsont annál inkább, csak itt kevésbé. Az a frufru szörnyű neki, bár a szerephez illett.
Amikor megállt a Föld (The Day the Earth Stood Still, 2008) - Jó volt az elképzelés, kár, hogy elrontották a végét. (SPOILER -> Egyébként is, jobban örültem volna olyan befejezésnek, hogy eltöröl mindent az a Supnat démon-szerű füst.)

2009. február
Volt (Bolt, 2008) - Az új kedvenc mesém.
A véletlen férj (The Accidental Husband, 2008) - Tetszett nagyon. Uma Thurman semleges színésznő nekem, viszont Jeffrey Dean Morgant egyre jobban kedvelem.
Underworld 3 - A vérfarkasok lázadása (Underworld: Rise of the Lycans, 2009) - Az egyik probléma (ami nem a legnagyobb, és ez elég szomorú), hogy előre lehetett tudni a végét, mivel előzményfilm szegény alkotás. Az előzőek a kedvenc vámpíros filmjeim közé tartoznak, ez sajnos nem fog. Látványos volt, meg minden, de valahogy mégsem működött, ez van. Sajnálom. Lucian pedig komolyan tetszett nekem a korábbi filmekben, itt még az sem volt meg valamiért.
Make It Happen - Dobd be magad! (Make It Happen, 2008) - Sakáltanya tánccal. Hát, nem volt túl egyedi, de jók voltak a zenék. A főszereplő csajnak volt egy Wolf Lake című 2001-es sorozata, ami érdekelne.
A spanom csaja (My Best Friend's Girl, 2008) - Igazán jól szórakoztam, pedig amikor megláttam Jason Biggs nevét, semmi kedvem nem volt hozzá. Kate Hudson viszont épp elég ok volt, az ő ilyen stílusú filmjei csak jók lehetnek. Egy-két poént kihagyhattak volna (egyet biztosan), de ettől eltekintek. Szemöldök XD. Dane Cook, mint utólag rájöttem, a Good Luck Chuck-ban szerepelt (meg Mr. Brooks), és itt valahogy elérték, hogy tetszett. Meg tudnám nézni újra is akár, tényleg jó film.
Benjamin Button különös élete (The Curious Case of Benjamin Button, 2008) - Hosszú volt, de nem annyira tűnt fel közben az idő. Meg egyébként is megérte, mert alapjaiban nagyszerű történet, nekem csak az nem tetszett, hogy SPOILER a nő csak azért volt vele, mert szétment a lába, utána meg mintha csak kihasználta volna, hogy volt pénze. Ez nem szerelem, egyszerűen csak "nem maradt neki más választás". Hagyta elmenni, holott nem éreztem azt, hogy szükség lenne rá. Igaz, a végén ezt megcáfolja valamennyire, de akkor sem volt szimpatikus nekem a nő. Szomorú film, de nagyon emberi, és különleges.

2009. március
Ausztrália (Australia, 2008)
Nem kellesz eléggé (He's Just Not That Into You, 2009) - Egy ideje nézegettem a plakátját, fogalmam sem volt róla mi ez, sejtésem volt a műfaját illetően, és kíváncsi voltam a szereplők miatt. Egyszer meg lehetett nézni. Nekem valamennyire Igazából szerelem koppintásnak tűnik, csak ez kb. fele olyan jó volt.
(Friday the 13th, 2009) - Ez elég pocsék volt. A nagy Odaát hiányban (a héten tér vissza), Jared Padalecki miatt megérte, de amúgy... Jó, mondjuk én egy Péntek 13 filmet sem szeretek - pontosítva, csak egyet láttam, és az nem tetszett:) A történetben nincs semmi extra, gondolom nem is az a lényeg benne. Alapjában a feltámadós gyilkosos vonal nem jön be, baromságnak tartom itt, valószínűleg ezért sem fog meg a dolog. Néha megijedtem, legtöbbször untam a gyilkosságokat. Volt, ami vicces volt... A vége meg csak felidegesített, ez egy szar film.:D
Lucy a csajom (I'm with Lucy, 2002)
A mágus (The Illusionist, 2006) - Az eleje és a vége olyan volt, amilyet vártam, csak a köztes rész nem kellett volna, másfél óra unalom.

2009. április
Szeszélyes szerelmem (My Sassy Girl, 2008) - Higgyétek el, ezt nem akarjátok megnézni. Na jó, nem volt olyan nagyon szörnyű, csak annyira, hogy most egy ideig nem akarok filmet nézni. Mondjuk erről úgy majdnem az egész márciusi felhozatal tehet, ez volt az utolsó csepp a pohárban.
Halálos iram (Fast & Furious, 2009)
Egy boltkóros naplója (Confessions of a Shopaholic, 2009)
Nők (The Women, 2008)
Twilight (Alkonyat, 2008) - Most néztem harmadszorra, de most szinkronnal. Tetszett, amiatt, hogy nem agyonhasznált hangok voltak.

2009. május
Restraint (2008) - Csupán annyit tudtam róla, hogy Stephen Moyer (Bill a vámpír) filmje, aztán nézés közben még egy ismerős arcot felfedeztem, Travis Fimmelt a The Beast-ből. Este néztem, ezért épp elég ijesztő volt. Egy fiatal párt (a fiú enyhén idegbeteg) keres a rendőrség, emberölés miatt. Ron és Dale menekülés közben egy új autót akar elkötni, a tulajt pedig, aki agorafóbiás, a saját házában tartják fogva. Közben kiderül, hogy jelentős vagyona van a bankban, így a túszejtés elhúzódik, már nem csak az autót akarják, és jönnek a bonyodalmak. Andrew-ról is egyre többet tudunk meg. Én féltem rajta. Szerintem jó film.
Valami Amerika 2. (2008)
My Bloody Valentine (2009) - Csak Jensen Ackles miatt.

Push (2009) - Ezt talán nem kellett volna.

X-Men kezdetek: Farkas (X-Men Origins: Wolverine, 2009) - Szerintem jó volt, majd a workprint is érdekel, most, hogy már láttam a kész filmet. Egyébként az Oscar óta furcsa módon vonzónak találom Hugh Jackmant.:)
Gazdátlanul Mexikóban (Beverly Hills Chihuahua, 2008) - Kellett pár perc, hogy megszokjam, a kutyáknak mozog a szájuk, miközben beszélnek, és olykor gondoltam arra, hogy na, ez már tényleg túlzás, és mégis... Szerintem ez tök jó volt.:)) Még sírtam is. Aranyos volt. Szeretem a csivavákat.

2009. június
Megint 17 (17 Again, 2009) - Nem is tudtam, hogy Matthew Perry is játszik benne.
Dalok ismerkedéshez (Nick and Norah's Infinite Playlist, 2008) - Nem ilyenre számítottam. Inkább hagyjuk... :)
Nász-ajánlat (The Proposal, 2009) - Pozitív kritika után csalódás, azt hittem jobb lesz. És hiába kedvelem Sandra Bullockot, ha Ryan Reynolds nem szimpatikus.
Másnaposok (The Hangover, 2009) - Vicces volt, tök jól szórakoztam. Jobb volt, mint az előző Nász-ajánlat. És szeretem Bradley Coopert.

2009. július
Terminátor - Megváltás (Terminator Salvation, 2009) - Nagyon untam, aztán úgy 3/4 óra után nézhető lett. Már nem is vagyok abban biztos, hogy az előzőek tetszettek, olyan régen láttam őket.
A part (The Beach, 2000) - Közben rájöttem, hogy már láttam, de nem emlékeztem mindenre, pl. a végére sem. Nem volt rossz. A könyvet így már biztos nem olvasom el, pedig lehet, hogy érdekelt volna.
Az olasz meló (The Italian Job, 2003) - Az Ocean's filmeket imádom, ez is van legalább olyan jó, csak másképp. Nagyon tetszett.
Szerelmes hangjegyek 2. (High School Musical 2., 2007) - Nekem az első is tetszett...:D
Spancserek (I Love You, Man, 2009)

2009. augusztus
Harry Potter és a félvér herceg (Harry Potter and the Half-Blood Prince, 2009)
Miért éppen Minnesota? (New in Town, 2009) - Igen, és ebben hol van Nathan Fillion, kedves port.hu?
27 idegen igen (27 Dresses, 2008) - Nem is gondoltam, hogy tavalyi, ilyen régóta halogattam.
High School Musical 3. - Végzősök (High School Musical 3: Senior Year, 2008) - Akárki akármit mond, ez szerintem akkor is jó. :) Amikor még nem tudtam, hogy ez ilyen befutott tini-cucc, még a soundtrack-jét is meghallgattam, most már biztos ciki lenne.:D
Amerikai pszicho (American Psycho, 2000) - Közben a könyvet is olvas(gat)om, de nem igazán haladok vele.
Pomponsrácok (Fired Up, 2009) - Jó sok ismert szereplő, sajnos akikre a leginkább kíváncsi lettem volna (AnnaLynne McCord és Nicole Tubiola), alig szerepeltek. Meg sokakat észre sem vettem a filmben, pedig ott vannak imdb-n.
Pincérlány - Édesen is csípős (Waitress, 2007) - A magyar címet inkább nem véleményezem. Nézhető volt, de csak Nathan Fillion miatt, és hát Keri Russell (Felicity) volt a főszereplő.

2009. szeptember
Kalandpark (Adventureland, 2009) - Tetszett, mert valahogy volt egy hangulata. Persze elfogult vagyok Kristen Stewart miatt. Viszont továbbra is állítom, hogy ezzel a csajjal valami nincs rendben, és hogy színészileg nincs a helyzet magaslatán, szerintem kb. önmagát játsza, legalábbis itt nekem ez nagyon szembetűnő volt.

2009. október
30 nap éjszaka (30 Days of Night, 2007) - Nem vagyok horroredzett, és a vámpírok ábrázolása sem volt itt valami nyerő nekem.
Képlet (Knowing, 2009) - Jól indult volna, de aztán hülyeség lett, untam, a Damages-ből a lány idegesített a végén, mit képzel, hogy más gyerekét elviszi, na mindegy. Azért egy-két látványos jelenet akadt, és -fogjuk rá- a vége is érdekes volt.
Rockhajó (The Boat That Rocked, 2009) - Ez nagyon tetszett! Hangulatos volt, nem szokványos film, végig lekötött, és humoros is volt. (Végre láttam egy igazán jó filmet, és egyáltalán nem érzem elpazarolt időnek.)
The Tournament (2009) - Természetesen Ian Somerhalder miatt érdekelt elsősorban (milyen pszichopata itt, jaj), de a sztorija is érdekesnek tűnt. Jó választás volt, teljesen rendben van a film.
Az időutazó felesége (The Time Traveler's Wife, 2009) - Jó lett, de a könyvnél nem jobb. Kicsit zavar, hogy kimaradt egy, szerintem lényeges dolog.
Trick 'r Treat (2008) -  Mert Halloween, és mert sokan dicsérték. Félelmetes ugyan nem volt, viszont meglepően érdekes történet, nem szokványos megoldásokkal. Szórakoztató volt, és vicces néha, nem bántam meg.


2009. november
Fel! (Up! 2009) - Olyan, szomorúan indult, majd érdekes volt. Viszont a vége felé sajnos túl sok butaság lett benne - tudom, tudom, mese.
Zombieland (2009)
Coco Chanel (Coco avant Chanel, 2009) - Nem éppen ilyenre számítottam, dehát mindegy, így is jó volt. Mondjuk valamiféle utalás az "avant"-ra a magyar címben nem ártott volna.
(500) Days of Summer (2009)
Kaméleon (2008) - Minden magyar filmnek ilyennek kéne lennie. (?)
Páros mellékhatás (Couples Retreat, 2009) - Kristen Bell nélkül valószínűleg kevésbé érdekelt volna. Nem is volt nagy szám.
A csúf igazság (The Ugly Truth, 2009) - A szokásost hozta ebben a műfajban, tetszett.
Csingiling és az elveszett kincs (Tinker Bell and the Lost Treasure, 2009) - Csodaszép, de az első jobb volt. Láng nagyon aranyos volt.:)
Excsajok szelleme (Ghosts of Girlfriends Past, 2009) - Borzalmas. A Karácsonyi ének utánzást kár volt erőltetni.
Gamer - Játék a végsőkig (Gamer, 2009) - Nem rossz alapötlet, de nem tetszett.
Bunyó (Fighting, 2009) - Nem ilyenre számítottam, szólt ez a film egyáltalán valamiről?
Újhold (The Twilight Saga: New Moon, 2009) - Oké, látnom kellett moziban, de... talán nyugodtabb körülmények közt jobban tetszik majd. Igazából a könyv sem nagyon tetszett, szóval eleve nem volt jó az alapanyag sem.
Holdhercegnő (The Secret of Moonacre, 2008) - Jobban tetszett, mint mondjuk a Narnia.

2009. december
Hajsza a föld alatt (The Taking of Pelham 1 2 3, 2009) - Tök durva, hogy az Denzel Washington volt! Csak utólag tudtam meg, én leragadtam annál, ahogy A csontemberben kinéz.. A film amúgy jó volt. Minden műfajban lehet újat mutatni, ma is, ezt jó tudni.
Derült égből fasírt (Cloudy with a Chance of Meatballs, 2009) - Hülyeség, de nem volt rossz, lehetett rajta nevetni. Milyen lenne, ha tényleg lenne ilyen?:))
2012 (2012, 2009) - Hülyén néz ki így.:)
Négy karácsony (Four Christmases, 2008) - Elaludtam a végén.
Holiday (The Holiday, 2006) - Már láttam, és most újra. Szerintem nagyon jó. :)
Közellenségek (Public Enemies, 2009) - Ezen is elaludtam, de ebben az esetben nem biztos, hogy a film hibája.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése