Egynyári kaland - 1. évad


Korábban már írtam, hogy nyitok a magyar sorozatok felé, és ez a következő, ami elnyerte a tetszésem.

Néhány fiatal Balatonon töltött heteit meséli el, van, aki munkával tölti a napjait, a szerencsésebbek pedig csak szórakoznak a strandon, különösebb dolguk nincs. Nagyon könnyed, kis egyszerű, nem akar nagy dolgokat, és ez a bájos benne. Oké, van egy-két fura karakter, eltúlzott, de hamar megszoktam, aztán már nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget.


Csupán 6 rész, ami kevésnek tűnhet, viszont teljesen jó volt így, nem túlzsúfolt és nem vontatott, épp elég. Két kedvenc szereplőm lett, Péter (Vecsei Miklós) és Fanni (Döbrösi Laura), de valamennyien szerethetőek.

Innen hallottam a 2. évad híréről, örültem neki nagyon, csak egy kicsit letört, hogy pont a két fentebb említett szereplő nem tér vissza, ezért így már annyira nem várom a folytatást.:( 

 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése