2015-ös kedvenceim

A korábbi évekkel ellentétben kurtább listát sikerült csak készítenem, nem néztem és olvastam annyi mindent, de a "kedvenc színészek" vagyis eyecandy listát nem hagyom ki, zenéket viszont nem válogattam, pedig azt rengeteget hallgattam vezetés közben - talán majd külön, egy másik bejegyzésben.

2015-ben a legnagyobb hatással volt rám könyvek közül A soha határa és a folytatása, Az örökké határa. Sose volt még vonzóbb felmondani a munkahelyemen.:D Komolyra fordítva a szót, nagyon elgondolkodtató volt és különleges élményként fogok emlékezni az olvasásukra. Imádtam írni a posztot is róluk. (Könyves listát most nem állítok össze, mert átlagot számítva a havi egy könyv nem nagyon teszi lehetővé, vagyis hát nem látom értelmét.)



37 filmet néztem, többet kellett volna, de legalább bőven lesz miből válogatni a filmes blogok 2015-ös összeállításaiból, amiket imádok böngészni.

10. Birdman avagy (A mellőzés meglepő ereje) - (Birdman)


9. A Hangya (Ant-Man) 


8. Halálos iramban 7. (Furious Seven)


7. A szomszéd fiú (The Boy Next Door)


6. Az élet könyve (The Book of Life)


5. Cinderella (Hamupipőke)



4. Az Útvesztő - Tűzpróba (Maze Runner: The Scorch Trials)



3. Kéjlak (The Loft)


2. Jurassic World


1. Ahol a szivárvány véget ér (Love, Rosie)




Legjobban ezeket a sorozatokat szerettem nézni idén:

10. Válótársak


9. The Royals


8. The Affair


7. Kingdom


6. Quantico


5. The Americans


4. The Blacklist


3. How to Get Away with Murder


2. Chicago Fire - PD - Med
Ezt így egyben, mert nekem annyira egy világ, nem tudok köztük különbséget tenni... 





1. The Walking Dead






Most csupán ötös listám van eyecandy színészekből, és három színésznő.

1. Frank Grillo (Kingdom)



2. Colin Donnell (Chicago Med)



3. Norman Reedus (The Walking Dead)



4. Ryan Eggold (The Blacklist)



5. Jack Falahee (How to Get Away with Murder)




1. Sophia Bush (Chicago PD)





2. Keri Russell (The Americans)


3. Stephanie Szostak (Satisfaction)





Boldog Új Évet!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése