Mr Selfridge - 1x01

Tök véletlenül történt, hogy belekezdtem ebbe a sorozatba, ugyanis, én valamiért teljesen abban a hitben voltam, hogy sitcom.:D A tv újságban olvastam el a tartalmat, és akkor esett le a dolog, hogy ez biztos jó női sorozat - szeretek vásárolni, szeretem a plázákat, a szép kirakatokat, még akkor is elvagyok egy boltban, ha tudom, hogy csak nézelődni szeretnék. Régebben nem úgy működött a kereskedelem, hogy ki voltak téve az áruk, stb., és a londoni Selfridge áruház volt az, ami elindított valamit 1909-ben.


A középpontban Harry Gordon Selfridge áll, az áruház kitalálója és alapítója, az ő élete mellett pedig bepillantást nyerhetünk az alkalmazottak magánéletébe is - az első részben már körvonalazódott, hogy kiken lesz nagyobb hangsúly. Különösebben szimpátiát egyikük sem váltott ki, azonban Mr. Selfridge igen érdekes személyiség, és csodálom, hogy ha nem fáj az arca, annyit vigyorog. Jeremy Pivent nagyon bírom az Entourage óta, a többi színészt, ha láttam is már valamiben, nem hagyott mély nyomot.

Aki szereti a régi időkben játszódó történeteket, kosztümös filmeket, annak telitalálat. Részemről a pilot lekötött, de szerintem ez hosszútávon nem sikerülne, ezért egyelőre ennyi elég volt.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése