Sabloncsere

Nem gondoltam, hogy ilyen hamar (pedig a régebbi cserélődésekhez képest rengeteg ideig maradtam egy sablonnál) lecserélem az előzőt, mert a magaménak éreztem a kávéval és a naplószerűségével. Egyedül tovább gombja nem volt, na de az újnak sincs, valamit valamiért, mert szerintem olyan szép.:)

Visszatérve az előzőre, ott bukott el szegény, hogy leszoktam a kávéról, és ott fent a sarokban elég előkelő helyen volt az a csésze, nem bírtam nézni.:) Na, de itt az új, és ennek is jelentősége van számomra, pl., hogy lilás, mert az egy nagyon klassz szín. Így most sokkal blogosabb. Szélesebb lett a bejegyzések helye, más változás nem nagyon van, vagyis a különbség szemmel látható. Remélem, nem csak nekem tetszik.:)

7 megjegyzés:

  1. Tetszik! Kicsit komorabb, mint az előző és meglepett reggel, mert a megszokott vidám naplós sablont vártam.

    VálaszTörlés
  2. Ja igy már érthető akkor hogy lecserélted a kávé miatt:)
    Jó ez is. Aranyos az a kislány a tetején.
    Most hogy irod, tényleg lilás elsőre nekem barnának tűnt:)

    VálaszTörlés
  3. Más hangulatot áraszt magából, mint előző - de ez nem baj, sőt, kimondottan szép lett. Nekem legalábbis tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. Lecseréltem az előző kinézetet, miután összefutottam vele egy másik blogon, elment a kedvem tőle.:D Nem szentelek neki külön bejegyzést. Ez a sablon mindig is tetszett, és még "Elolvasom" gombja is van (végre!). IE-ben vannak hibái, de én ezeket nem látom Firefoxban, úgyhogy nem érdekel..:)

    VálaszTörlés
  5. Azta, nem semmi ,hogy máshol is az volt, akkor én is lecseréltem volna inkább. Nekem ez nagyon tetszik, jók a színei:)

    VálaszTörlés